Sidor

torsdag 26 mars 2009

alottodo

Jahapp. Då vart det torsdag. Torsdsag OCH kväll. Jag har ätit sigenar schnitzel med massor av sallad och några pommes. En liten dessert bestående av hallon-vla/yoghurt fick jag inte tacka nej till för Zoë. Jag har strukit. Det har jag också gjort. Nu är korgen tom. Regnar gör det också. Jag bryr mig inte så värst. Jag ser fortfarande fram emot helgens gå-utande. Tänk att jag nästan längtade hem (låtsas-hem) från LP, bara för att kunna gå ut. Då må ni tro att det är något alldeles extra med att gå ut i underbarste underbara A'dam!
Antagligen tycker ni att det är trist att läsa om mina städritulaler, men jag tänker ändå berätta för er att imorgon kommer jag ha min stora städardag. Jag har köpt nya städhandskar i hårdrockssvart. De kommer göra att städningen kommer gå fort som ett jetplan! Tillåter vädret kommer jag nog också ta med mig Monstret på en liten cykeltur (hade tänkt skriva flygtur, tänk vad roligt det hade blivit) in till centrum. Marknaden här är så mysig. Kanske vi kan ta oss en liten liten kaffetår på bageriet?

Nej, nu väntar gossip girl-avsnittet jag var för trött för att se igår. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar