Sidor

söndag 1 mars 2009

some things you have to know

Läkerol - Kiwi Passion: Detta är underbart. Jag skulle vilja smälta ner alla små pastiller och göra en soppa av dem. Eller kanske sätta ihop dem igen till en ända stor?

The Piano: Det har tagit mig en vecka att komma så här långt, vilket är en timma och 30 minuter. Det betyder att jag har cirka 20 av dem kvar. Och det är inte precis några vanliga minutrar. Nej, nu snackar vi monsterminutrar! Holly Hunter är i alla fall snygg.

Äggchen: Det här är Äggchen, för alla er som undrar. Han är vacker. Hade vi gått förbi en tatuerare förra lördagen, hade han suttit på Robins stjärt nu!
Albert Heijns sallader: Jag ska tvinga alla som åker och hälsar på mig att köpa en av dem. (Alla utom Erica, ändå ingen idé.) Bästa färdigsalladerna någonsin. AH har för övrigt världens bästa färdigrätts- och halvfabrikatssortiment.

Läkerol - Kiwi Passion: Attans också! Nu är i alla fall min ask slut!
Sport bh: Hur bra känns det på en skala att sitta i sport bh en hel dag och vänta på att det ska sluta regna? Tur att den är bekväm.
Vin: De står här. Gröna och gula. Jag är sugen igen. Men jag dricker inte på vardagar, så det så!
Städning: Jag städade mitt rum. Det tog en och en halv minut.
Min östra vägg: Vad pryder den? 10 ölunderlägg med coola kommentarer (om du nu fattar franska, tyska, spanska och fyllesnack), två förstaklass tågbiljetter (palla inte snobba till det ibland), ett halsband och en teckning från Himlen, ett brev från farmor, ett alla hjärtans dagskort från M och P, en Anne Frank-biljett och en till svarta marknaden, ett nyårskort från Jill, Niels Ras visitkort och slutligen en blank flyer från någon tuff nattklubb.
DJ:s tonfisksallad: Den borde vara berömd. Lekker:are röror får man leta efter! Himmelsk när den serveras i turkiskt bröd efter en tomat/mascarpone-soppa med undertallrik.
Frukt: Det var längesedan man förknippade clementiner med jul. De äts ju i princip 365/1 nu för tiden!
Röda tulpaner: Jag fick dem av Zoë och DJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar