Sidor

måndag 2 mars 2009

there is only one way to burn






p1 - My home-made müsli
p2 - DJ gave me a book to write down all my recepies is.
p3 - Bikkel & Skye
p4 - My sweet hearts are enjoying the sunlight inside.
p5 - DJ tryes to turn Jade to the dark Trance side.
Idag är jag ensam. Inte på riktigt, men på låtsas. Bara på låtsas. För en lång lång tid. Håkan. Kära Håkan. Den här spelas nu. Och den gör så att jag längtar efter en vår i Sverige. Inte en hel vår. Bara en stund. Känna gruslukten när jag tar med mig Azta till Brunsberg. Ligga i sängen sent, sent på natten och lyssna till fåglarna. Skala poatis i mitt kök, med huvudet lutandes mot skåpet och solen stekande på mitt högra öra. En mjukglass med Emeli på torget. Åh, det saknar jag.
Jag saknar Arvika. Det är knäppt. Jag saknar't verkligen!
En fin gest: DJ gav mig en bok att skriva ner mina egna recept i. Det är en sådan där tjusig bok i skinn och med ett snurrknäppe. Den har guldskimrande kanter också. Åh, jag tycker om den så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar