Sidor

lördag 7 mars 2009

fire in the hole





Jag snodde med mig familjens sötnos Skye till Beverwijk. Vi hade en underbar dag i solsken och njöt av varje minut. Vi började med shopping på H&M. Flickebarnet fick en lila tyllkjol och blev glad som en varg. (Mina plagg kommer senare.) Vi tog en lunch på Brasserie Begijnenhof. Mysigt ställe med underbar mat. Skye tog en kycklingsoppa med grovt bröd, vilket hon slukade glupskt. Jag själv tog ett mörkt italienskt börd med rökt lax, ägg och massor av sallad. Inga farliga priser var det heller. Sedan fortsatte vi mysa runt på stan´, innan vi beslutade oss för att köpa glass och äta den i bilen. Då jag råkade betala parkering till klockan 09.00 på måndag, hade vi god tid att sitta där. När vi i godan ro sitter och glufsar glass i framsätet, åker en brandbil full av brandmän förbi och spanar in oss med sina charmiga branmansblickar! Håhåjaja, livet är bra underligt ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar