Sidor

torsdag 5 mars 2009

dropabomb

Hoi! Här har det blivit lite dåligt bloggande den senaste tiden. Min dag började med en bomb. Japp. Min framtid (sommaren, hösten) känns oviss. Den är inte det, men den känns så. BOOOM!

Vi har börjat renovera här i huset, och vardagsrummet är just nu en ända röra. Därför tog jag med mig Monstret på en cykeltur. Vi började i Beverwijk, där jag nästan cyklade vilse. Vi fick se tre vackra kyrkor i alla fall. Fortsatte sedan hem till Heemskerk, där vi besökte ett mysigt bageri. Varm choklad och ett helt bort fullt av kakor. Monstret var i himmelriket! Nu har jag cyklat så mycket att det har gått hål mellan benen på mina strumpbyxor. Jag saknar min igen cykel. Stora, feta sadlar ska det vara!

Nu sitter vi här på mitt rum, jag och Monstret, och kollar på Hjälp, Jag Är En Fisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar