Sidor

måndag 30 mars 2009

running/to/the/countryside

Den där förlorade timmen kände jag av betydligt mycket mer den här morgonen, än den sov var igår. Det tog mig cirka 10 sekunder att få av alarmklockan och minst lika lång tid att rulla upp ögonlocken. Till min glädje möttes jag i alla fall av en klar himmel. Perfekt! Måndagar är ju joggingdagar. I 40 minuter har jag kutat runt bland fåren och lammen. Det är härligt att springa. Jag önskar att jag klarade det lite längre bara.
I går tipsade Robin mig om en nyttig och god smoothie. Den innehåller havremjölk, men jag är inte riktigt säker på om man kan få tag på det här (i landet som har fonder med klumpar i glasburkar). Jag ska ge mig ut och leta. Tyvärr måste jag släpa runt på Monstret samtidigt, men det ska nog gå bra.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar