Sidor

onsdag 25 mars 2009

my body is over the ocean

Nu är jag trött. Trött, varm och stolt. Har joggat som en tok. Dock tryckte jag i mig en påse "det finns bara ett sätt att stoppa dem" efter att jag och Marie hade gått runt och provsmakat all choklad, pepparkakskolor och ballerinakex som IKEA så snällt bjussade på. Men ärligt talat. Hur ofta får man chansen? Här! Åh, kom på nu att jag återigen glömde stretcha. Ska jag behöva dras med den här djävulska träningsvärken i två dagar till?

Min nya garderobsdel gör sig som fisken i handsken här i hörnet. Måste faktiskt köpa ännu fler galgar, men det är en annan histora. Jag är nöjd!

Nu ska jag tända mitt ljus med kanelbulledoft och njuta av kläderna i senaste gossip girl-avsnittet! Så jag tycker ni ska ha en fin natt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar