Sidor

onsdag 25 mars 2009

IKEA

Godmorgon mina vänner! Det blev ett mycket lyckat IKEA-besök idag. Fick tag på det jag önskade och lite mer. Till luch åt jag en jättegod lax-pytt-i-panna och Marie åt osttortelini. Vi fick också köpte lite svensk mat -host-godis-host-.
På vägen hem från stationen skulle vi gena. Smart, tänkte vi! Grejen var bara att genvägen visade sig vara extemt lerig och 20 sekunder efter att jag klämt ur mig "Usch, tänk att ramla här!", glider jag ner för en lerkana och blev så klart helt täckt av geggamoja! Mysigt!

Inte nog med detta. Hemma väntade en DJ med ett ton av syrliga kommentarer. Jag trodde nämnligen att lysena på bilen var trasiga och skrev det på en lapp till Zoe. När hon sedan testade dem i morse, hade jag bara råkat komma åt stänga-av-knappen. De var alltså bara av, och inte trasiga! Surt. Nu kommer jag bli retad för det i resten av mitt liv här.

Marie har precis skruvat ihop min klädhängare, och den ska nu fyllas med massor av kläder!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar