Sidor

söndag 15 mars 2009

read my eyes

Jag har en gigantisk resväska med mig till Holland. En som är så stor att den är för stor. Den är till och med för stor för två veckor i Indien. Vad ska man göra med den? Jo, man ska skicka hem den igen, och inte ta tillbaka den förän man måste packa alla sina kappsäckar för den slutgiltiga återvändon. Den är som en lastbil alltså. Den ska åka hem till Varberg idag. Och vet ni vad som ligger i? En kamera. En trasig kamera. Vad ska jag med den till liksom? Förlåt för tråkigt inlägg, men jag är sådan. Ganska tråkig liksom. Tur att det knappt är någon som läser bloggen på söndagar i alla fall. Ni 15 personer kanske står ut. Eller så kollar ni på bilen och läser sista meningen!

1 kommentar:

  1. Jag läste hela, bara för att du är så söt på bilden :)

    SvaraRadera