Sidor

måndag 16 mars 2009

try not to remember

Ja, någon vidare god morgon har i alla fall jag inte haft. Vaknade upp med världens huvudvärk och lite smått ont i halsen. Två skrikiga småbrudar gjorde inte saken speciellt mycket enklare. Dessutom var blinkersen sönder på min bil, så jag fick ta monstret på cykeln i stället. Det är den där Skye som har smittat mig med sin wanna-be-förkylning tror jag. Igår var jag frisk som en nöt.

Jag blev så himla sugen på rökt lax när jag cyklade runt i alla rondeller, så jag var tvungen att åka till Lidl. (Nu när jag berättar om det här, kom jag på att jag faktiskt drömde om lax i natt. Det kanske förklarar mitt sug?) Där införskaffade jag mig också ett helt batteri med kolsyrat vatten.

Hur som helst hoppas jag att ni haft en bättre start på dagen än vad jag haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar