Sidor

söndag 22 februari 2009

your gay way to heaven

Fritt pommes shit! Den här tröttheten är inte att leka med. Robin snusar som en liten spoling med guldlockar.
Kvällen igår. Kvällen igår. Åh Gud, jag tror jag måste skaffa mig ett nytt liv. Jag hade så roligt igår. Ja! Det är typ helt sjukt.
Mina fötter tar verkligen död på mig just nu. Det bränner och värker och svider och bultar. Men jag kan leva med det. Jag använde dem på rätt sätt igår.
Jag har något att skryta med. Jag. JAG fick fotmassage, mitt på Dam-torget. Ni vet, det där stora torget utanför madame tussauds! Tänk vilken upplevelse. Som att inte detta är nog. nej, jag ska spä på det ännu mer. Jag fick fotmassage av min nya vän. Som vi raggade upp på en gaybar. Vi levde på gay club:ar igår. Vi levde gött! Seriöst. Vi träffade så mycket underbart folk så det är svårt att förstå det! Cirkus 98 % av dem fnissade med en hand framför munnen och vickade på höfterna när de gick. Vissa var halvnakna och vissa var bara jättesöta. Som t ex han i baren. Man får ju krokodiltårar i vrån när man tänker på honom. Han är en sådan där typisk.
Bilder. Bilder. Ni ska få se dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar