Sidor

tisdag 17 februari 2009

mytuesdaysofar

Hej och hå! När fick ni senast min första blogguppdatering klockan halv två på eftermiddagen? Om någon gråtit en skvätt över detta, ber jag om ursäkt. Jag har nämnligen grundstädat huset idag. Eller, jag har dammsugit och moppat. Jag har också lagat en gryta. Den har puttrat på spisen sedan nio i morse, och ska vara klar ungefär klockan halv sex. Det luktar juvligt på hela nedervåningen, eller i alla fall timjan. Det blev amerikanska pannkakor till lunch, och jag fick en socker-schock som kommer få mig skaka till kvällen.
Sheila var precis här och höll mig sällskap ett par timmar. När hon gick tog hon med sig Skye, så nu är jag och monstret själva. Skönt. Det kan räknas som en början till lugn och ro.
Min dag har annars inte varit så händelserik. Mina fötter har inte äns lämnat golvet. (Och med det menar jag inte att jag brukar flyga omkring. Jag menar att jag inte varit utanför dörren. Jag känner mig ganska slö idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar