Sidor

tisdag 3 februari 2009

baby!


Morning! Jag är inte trött, men det är väldigt skönt att ligga i en varm säng, i ett kallt rum. Det är extra skönt när man vet bångstyriga ungar och en isande vind väntar utanför dörren. Jag har bestämt mig för att en kopp te ska göra mig ivrig till att ta ett städröj här på nedervåningen. Jag trivd bättre när det ser snyggt ut runt omkring. Den lille grisen bygger just nu ett torn av kuddar, som hon sedan tänker ödelägga genom en kanonkula. Jag bara väntar på att hon ska ramla och slå sig, så hon lär sig en läxa. Det låter hårt, men jag tror stenhårt på att man lär sig av sina misstag.

Azta. Jag tänker på min lille älskling där hemma. Jag vill gosa in mig i din mage och stryka min hand över dina öron och nos. Jag saknar dig så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar