Sidor

lördag 7 februari 2009

Haha! Jade got a transformer in her happy meal!




Efter att jag hade damsugit och moppat hela huset till ABBA, gjorde jag och ungarna ett besök på Donken i Bävervik (Beverwijk). Med happy meal i magen och en lekstund i "hagen", var de hur nöjda som helst. Jag blev nöjd när jag fick ett samtal från Marie, som berättade att hon skulle komm hit med en gång. Släppte av tjejerna hos Sammi och Skip, så att jag och Murghan kan åka och handla ostört. Jag är så lurig jag!

Tänk vad de där små liven kan komma en nära hjärteklumpen ändå. Jag suger in deras små gulliga kommentarer som en svamp. "This is a happy day", "Aah, your clothes are pretty", "Me love you". Men de är inte alltid så där ulligt gulliga! Usch, nej. Just nu tycker jag om dem! Jättemycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar