Sidor

torsdag 5 februari 2009

light blue

Det blev riktig karlakarlsmat idag. Rare-kött, snirklade pommes, fransk ostsås och ceasarsallad. Jag kommer aldrig någonsin bli hungrig igen. DJ och Zoo är så söta, de går runt och försöker prata spanska med varandra. Båda ser fram emot den här helgen jättemycket. Jag är bara lite avundsjuk. Lite.

Marie kanske kommer tillbringa hela lördagen hos mig. Jag hoppas det. Då ska vi åka till Bävervik och kolla läget. Det är en sådan metropol. Vi ska ju självklart se på film också. Marie föreslog Kissing Jessica Stein. Det har blivit många gay-filmer för mig nu de senaste veckorna.
Marie - "Jaha, med mig kollar du bara på straighta filmer med konstiga, psykologiska människor."
Vad svarar man på det?

Mina naglar är nu ljusblå. Jag kan inte sluta fnittra åt dem. Jenny passade så mycket mer i denna pojkbäbisfärg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar