Sidor

fredag 13 februari 2009

piece of cake


To bad, you can't smell it!
I hope the cake is as taste as the batter! Dr.Oetker - Sacher Torte
När sista kakan åkte in i ugnen, stoppade jag ner monstret i sängen och hoppade in i duschen. Har bakat hela morgon och huset luktar fantastiskt gott. Precis som ballerinakex faktiskt! Har också ägnat mig åt lite pyssel, bestående av fondantstjärnor i rosa och brunt. Det kommer bli en tupp disco-prinsess-orm som glittrar och glänser.
Hörde ugnsklockan ringa när jag var högst upp på övervåningen, och rusade ner i mina underkläder. Jag missade bara den lilla detaljen att husets sidoväggar består av 90 % fönster, och mina "across the street-grannar" är i princip alltid hemma. Hoppsan. Tur att jag hade snygga underkläder i alla fall.


Tänk att solen tittar fram nu när jag snart ska gå och hämta Skye och allt!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar