Sidor

onsdag 4 februari 2009

How to love living independently



Vaknade slutgiltigt klockan 9.57. Trodde klockan var 11.11, så jag for upp. Tomt hus. Gick på toaletten, där jag blev skrämd för livet. Helt plötsligt när jag satt där i godan ro, började duschen spruta. Hjälp! Jag har kommit över det nu dock. Katterna har varit uppe på mitt rum och fightats en stund. Nu ligger Bikkel helt utslagen på min soffa.
Idag har jag planerat in en tur till Amsterdam. Jag kanske möjligtvis hittar en klänning jag kan ha på mig på bröllopet den 20:e mars. Eller kanske ett par skor. Eller kanske både och. Jag skulle ha stor användning av en vän idag. Eller min mamma.
Jaja, i brist på både vän och mamma, ska jag försöka klara det här själv. Vem vet, en vacker dag kanske jag till och med vågar fika någonstans ensam. Ni som redan vågar, ni är mina förebilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar