Sidor

fredag 6 februari 2009

evilness

Dagens fångst från The big sea of kids, består av två småbrudar; Lola och Franca. Än så länge uppför de sig mänskligt (jag har ju trots allt stoppat i dem bananer och morötter), men vänta bara. Jag vet att de små djävulshornen kommer växa ut tids nog.
Zoë lämnade mig precis för en helg av tapas, ramblas och heliga familjer, just det, Barcelona.
Här sitter jag och tuggar skorpor från IKEA, och helt plötsligt känns det hemskt tråkigt. Har nog läst Blondinbella för fjärde gången den här dagen, vilket är patetiskt då hon bara skrivit ett inlägg idag.
Jag vill så att det ska bli kväll. Jag vill natta barnen, ta ett långt och hett badkarsbad, med levande ljus och hårinpackning. Så vill jag att Murgh ska komma och knacka på dörren med stor godispåse och en flaska rött vin. Som en överaskning, bara sådär!

Jordnötssmör. Skye ville ha skorpa med jordnötssmör. Jag ska testa! Mahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar