Sidor

söndag 15 februari 2009

pizzaonasundaynight

Hey! Jag har dekorerat min blogg. Jag är så bra på det att jag borde få ett eget TV-program. Pimp my blog. Smög ner till Durkan och Zoe för att se om det fanns någon mat att få tag på. De super-människorna beställde då pizza från New York pizza i Beverwijk, också en sådan där man kan beställa ifrån på nätet. Jag tog en med getost, mozzarella, tomater, rucolla och pinjenötter. Underbart god, med mjuk och fluffig kant. Nu ska jag se ytterligare en gay film, Water Lillies. Sedan ska jag sova.

Grattis allesammans på Jades födelsedag! (De underliga folket som okuperar större delar av Nederländerna (holländarna), tycker att man ska gratta alla gäster när någon fyller år. Hur knäppt är inte det då? Jag trodde först att de hade fått för sig att det var jag som hade födelsedag.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar