Sidor

måndag 2 februari 2009

snow

Jag kan bara inte acceptera att det snöar igen. Kallt som satan är det och jag är trött. Inte alls lika trött som vanligt, då jag somnade innan klockan 21.00 igår. Tänk vad skönt det är att kunna sova på nätterna.
Min morgon har jag spenderat tillsammans med Skye, som är hemma från skolan idag. Vi har busat, pysslat runt lite och sminkat varandra. Precis som hon borde syssla med sådant!? Jag körde nyss iväg henne till Maximes hus (som för övrigt är jättevackert). Där satte hon på sig ljusblå klackskor. Slår vad om att den tjejen kommer vandra runt i 15-centimeters innan hon fyllt 14! Hon är galet flickig!
Nu ksa jag stryka skjortor och vänta på att den lilla grisen, som ligger nedanför och sjunger, ska somna sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar