Sidor

fredag 6 februari 2009

catinbed

Sov till halv 10. Det går nog inte att bli mer utsövd än så här. Varenda centimeter av mig ville gå upp ur sängen och göra någonting. Tänk, då på att jag har en underbar säng.

Nu har jag ett sår i örat. Det började en gång för länge, länge sedan. På ett hotellrum i Montpellier för att vara specifik. Då såg det, enligt min bff, ut som en pormask, och jag stod en hel kväll framför spegeln och försökte förintetgöra den. Utan resultat. Det är inte lätt att se spegelbilden av insidan av sitt eget öra, ska jag säga er! Nu, en evighet efter, har det här mystiska svara hålet blivit rött, svullet och varigt. Jag väntar och ser fram emot tiden då det kommer degradera sig till sitt vanliga pormaskliknande tillstånd igen. Det gör faktiskt ont!

This is what my morning look likes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar