Sidor

tisdag 3 februari 2009

like driving on a map

Det är en stolt Emma som skriver nu. Jag lyckades nämnligen hitta vägen till Lolas pappa Mark, på första försöket. Det är inte dåligt det, med tanke på mitt lokalsinne. Väl där blev jag bjuden på något att dricka, men jag tackade nej. Min gräns gick faktiskt igår, då jag samtalade om amning med Maximes mamma. Gemytligare relationer med kamraternas päron är jag faktiskt inte intresserad av. Hem hittade jag också, utan problem.

Eftersom jag har min lediga dag i morgon, försökte jag få kontalt med Marie. Min idé var att träffas i Amsterdam och ta ett glas vin någonstans. Detta kräver ju dock att Marie börjar jobba i någorlunda lämplig tid i morgon. Dock spelar det ingen roll. Hon har inte svarat på mitt sms, så mina planer får, med svansen mellan bena, ersättas av levande ljus och ett stykjärn. Kanske kan klämma in ett par avsnitt av Heroes också, innan jag slocknar.

Att baka kladdkaka var ett mäkta dåligt påfund. Jag har varit konstant proppmätt i alldeles för många timmar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar