Sidor

torsdag 12 februari 2009

sneeuw snow snö

Morning! Jag vaknade av ljus idag också, och att hela min förbenade ruta var täckt med snö. Jag hatar snö! Halt är det också. Men ljust. Rena rama dagsljuset klockan kvart i åtta på morgonen. Det gillar jag. Nu skiner solen, och jag väntar på att en kille ska komma hit för att avgöra om min (MIN) vägg ska rasa in eller inte. Hallå eller!? Det hade ju blivit sjukt kallt om kvällarna, att sova utan vägg!
Monstret har carneval i skolan idag. Det betyder sista dagen innen lov, och då får de klä upp sig (klä ut sig). Just nu får jag inte fotografera henne. Det accepterar jag, men vänta bara, ni ska få se. Hon är så söt i sin lilla flamenco outfit.
När killen harr gått sin väg, ska jag ta med mig henne till affären, för att handla tårtartiklar. Jag kan bara inte bestämma mig för vilken affär jag ska åka till. Det finns ju så många. Jag tror att det bara är en av dem jag ännu inte bekantat mig med. Kanske borde testa? Jag tänkte testa att göra egen fondant, man kan nämnligen göra den utav marsmallows, vatten och florsocker. Tufft va?


There was a guest book at the Anne Frank house and Marie vandalized it!


Thank you mum for sending theese gorgeous pics of my baby!


My B-day present fot Monstret. I'll give you the story later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar