Sidor

onsdag 4 februari 2009

I know how to spend them

Jag vill börja med att be Bink om ursäkt. Det var nämnligen han som låg på min soffa i morse, såg jag när jag tog en närmare titt.

Nu när jag tänker tillbaka på min lilla shoppingtur/upptäcksfärd, går det upp för mig att jag endast gick in i tre affärer, varav en var H&M, en var en skoaffär med för få snygga skor (jag stannade i 15 sekunder), och en var River Island. I den sistnämnda hittade jag en korallrosa klänning som skulle sitta som en smäck på mig, om den ändå bara hade funnits i två storlekar mindre. 70 euro kostade den också. Däremot gick jag inte därifrån tomhandad. En svart tajt partyklänning fick följa med mig hem. Visserligen var också den för stor. Antar att jag får köra det där gamla gå-ner-i-vikt-tricket (ni vet, när man köper ett för litet plagg för att man ska bli peppad att banta) bakofram. Hittade också flertalet klackar som kändes så där ruggigt to die for. Men med en lön på ynka 300 euro i månaden, antar jag att de får vänta i affären ett tag till.

Någon ensam-fika blev det inte heller. Smet i stället in på Albert Heijn to go, där jag köpte en bagel med färskost, kycklingfile och gräslök, och en banan/apelsin smoothie.


This one came home with me. 58 euro - River Island.


PS. I love you!

1 kommentar:

  1. Vi har likadan mobil fast min är svart :)
    Den svarta var för övrigt het på dig.

    SvaraRadera