Sidor

torsdag 5 februari 2009

Barcelona

Morning! Zoë ringde mig precis och undrade om jag kan ta hand om kidsen i helgen. Hon och Dj har nämnligen blivit bjudna på en resa till Barcelona. Tänk er! Bara åka iväg så där, med allting betalat och klart. Inte en chans att jag kunde hindra dem från att åka! Jag är så glad för deras skull!
Fick ju nu naturligtvis ändra mina helgplaner. Hade tänkt mig en riktig partyweekend, med utgång i Amsterdam i morgon och i Den Haag på lördag. Jag ska tänka ut en plan och föreslå för min gode vän Marie à Paris. Får se om hon nappar, annars får jag rå om mig själv de kommande dagarna.

Tänk att barn kan se samma film om och om igen, hur många gånger som helst, utan att tröttna. Jag kommer ihåg en film jag alltid ville se när jag var liten. Det var Pipp och Puff - Räddningspatrullen. Stackars mamma var tvungen att hyra den åt mig varje gång jag blev sjuk. Alltid samma film. Minns du det mamma? Jade ser på De kleine ÿsbeer för fjärde gången på två veckor, tror jag. Vet ni vad den lille isbjörnen heter? Haha, det här är roligt. Lars!

Jag tror jag ska ta med mig den lille teroristen på cykeln nu, och åka in till byn (eeh?). Jag vill så gärna ha ett ljusblått nagellack. Riktigt pastelligt ska det vara. Den här tokiga idén såg jag på Jenny Schecter i senaste L word. Jag ska köpa ett vykort till farmor också. Icke at förglömma.

Här kommer lite bilder från helgen, som jag spenderade med Marie, Vanessa och Annie i Amsterdam.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar