Sidor

torsdag 26 februari 2009

dreaming

Drömmarna. De där drömmarna som berör och sätter spår. Trampar med stiletter rakt in i blodomloppet, som sedan transporterar allt det där stämlade, runt i din kropp. Sådanna visioner vi har under sömnen så klart. De som vi tror på när vi vaknar. De som är vår sanning när vi slår upp ögonen.
Aldrig i livet att jag skulle berätta om min dröm som hemsökte mig i natt. Jag vill bara ta upp ämnet.
Klockan 02.00 vaknade jag första gången av den. Den var helt okej då. Runt 00.04 var den fasansfull. Helt förskräcklig. Den blev en mardröm. När klockan passerat 06.40 hade den till och börja med var fin, riktigt fin, men slutat i katastrof.

Vi har sol här i Heemskerk idag. Snacka om äggchen!
Jag väntar fortfarande på helgen bilder av Robin. Kom igen nu va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar