Sidor

söndag 11 december 2011

ont om tid

Och idag lyste solen en liten stund. Kanske för att du fyller år. Kanske för att vi förtjänar pepp. Kanske ville den ha ut mig. Kanske vill jag gå ut också. Jag vill en sak. Dricka vatten. Med is.

Det är så himla mycket helg att sammanfatta så det finns inte. Egentligen skulle jag vilja att igår var idag och att jag hade min finaste vän med mig överallt. Som nu till exempel. Men äh. Topp 10 bästa sakerna med fredag-lördag:



  1. Mega-lyckat banankake-experiment

  2. Ölen är alltid godast på after work

  3. Alla (ALLA!) gästerna på cafét var jul-glada och trevliga. Och fransmännen snygga-dör

  4. Familje frukost med regelbrott

  5. Jag fick en kram av Linda H

  6. Sockerhysteri hemma hos Monique

  7. Leif på Ritz

  8. Fireballz

  9. Karlstad och tid

  10. Den Nya Focaccian

Och om det är någon som är osäker- jag ÄR kär i Linda HB på riktigt och Nicke kan ta sig.


Nu får ni inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar