Sidor

fredag 23 december 2011

misstag gånger två

Så var det ju det där med att lämna kvar huvudet på kudden när man kliver upp ur sängen. Det blev en tidig morgon då jag skulle köra pappa till jobbet. Glömde helt bort att ta med mig nycklarna till huset, vilket jag upptäckte först när jag skulle låsa upp dörren. Det bästa jag vet är när jag får gå runt nyvaken, osminkad, med fettigt hår, utsvängda joggingbyxor och en jacka i storlek 44, bland uppsnoffsade bilmekaniker och säljare. Morgonen var ultimat. Hittade dock min far. Med lite hjälp från en av de där uppsnoffsade typerna.

Det ultimate fortsatte sedan på hemmaplan framför datorn. Har lyckats skriva klart tenta-******* nu hur som helst. Tänkte bara be pappa läsa igenom det. Är duktig på att snacka värkar när jag egentligen är ute efter verkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar