Sidor

tisdag 6 december 2011

sömnlös i götet


Är förmodligen sämst på att sova. I natt var jag hur som helst värdelös. V-Ä-R-D-L-Ö-S. Gånger 1000. Så vad gör man i stället? Letar drinkrecept, tittar ut över snötäckta grenar, käkar nattmacka, googlar kakeldekor, skriver brev, lyssnar på kylskåpet. Finns det något mer ångestladdat än att inte kunna sova? Min klocka var ställd på 6.15, då jag hade tänkt mig ett spinningpass nu på morgonen. Dock lockade inte spinningen vidare mycket. Fick liksom somna in först vid 5.30. Nej, det blir kvällsträning för den här tjejen i stället.


Bästa med Fysiken? Alla möjligheter att gå på pass. Massor av bra!

Lyssnar på P3 (vad annars) och Tara har besök av Fredrik Rydman som satt upp Svansjön. DEN hade jag så himla gärna gått och sett på. Ja. Gud vad jag vill se!


Snart är det föreläsning igen och jag är lika förberedd som en random. Bäst att städa ansiktet litegranna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar