Sidor

onsdag 7 december 2011

gröna gubben och pepparkaksfil



Vet inte om det är någon som ser likheten? Grönt och rött.

Vanja tycker att den här (för mig okända) fotbollsspelaren ser ut som Shreck, varpå hon målar hans ansikte grönt. Så kan man göra. Eller lyssna på filosof-Petra när hon gör pauser i sitt harklande för att snacka global rättvisa.


Då mina kvällsplaner ställdes in "sparade" jag in några slantar, som jag i stället la på en ny växt, kaffe och havregryn. Lycka för själen, hjärnan och magen.


Och vet ni. Mina armar är fortfarande helt slappa efter morgonens pump. Kan detta leda till en härlig träningsvärk måntro.


Snart snör jag på mig kängorna och traskar iväg till ICA Fokus snyggaste granne. Jag och Monique ska baka julgodis inför hennes glögg-gille på fredag. Mysigt, trevligt, fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar