Sidor

fredag 2 december 2011

ångerrätt?


Efter att jag ätit en middag bestående av risotto, rostade grönsaker med timjan och en bit lax, fick jag sällskap av Carolina. Hon hade med sig en litet mjölk och en påse oboy. Varm choklad så det sprutade ur öronen på oss, med andra ord.


Är lite bitter på mig själv för att jag inte tog mig upp när klockan ringde kl 6. Hade tänkt mig 60 minuter på cykeln för att fira helgen. Nja. Kanske inte för att fira, men för att inte ha lika dåligt samvete imorgon. MEN vad svårt det är att uppskatta tidiga morgnar när man sovit dåligt. Nu blir det i stället att ta sig dit på egen hand, och det är verkligen trist att stå och lalla på ett löpband, när man blivit bortskämd med roliga gruppass. Dags att ändra inställning kanske?


Först blir det dock en tur till banken. Fruktansvärt trist att uträtta vuxenärenden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar