Sidor

onsdag 7 december 2011

S & P

Då har dagens träningspass klarats av. Man drar sig lite för att gå till gymmet pga all renovering. Kan säga att gröten smakade riktigt gott idag också. Skulle vilja äta banangröt varje som varje mål. Synd man inte får...


Sitter just nu och tittar ut över himlen. Den är speciell idag. Molnen ligger verkligen i lager. Ungefärsom att det finns olika världar mellan dem. Den varierar i färg också. Från mörk, mörk grå, till klarblå. Det finns även kritvita tussmoln och moln som är upplysta av solen. Himlen är fin idag. Om jag inte hade behövt använda den kommande timmen innan föreläsning åt att läsa om saker jag inte förstår, hade jag tagit tillfället i akt, och promenerat under den.


Bilden föreställer ett par pepparkar, och de är helt samvetslöst stulna ur min farmors hörnskåp. Tyvärr har gummiproppen på undersidan torkat ihop, så jag kan inte använda dem. Trevliga att se på är de ju ändå, så de får stå framme och göra mitt hem lite mera tacky.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar