Sidor

tisdag 6 december 2011

kort dag


Så var det kväll igen. Allra redan. Har inte haft mycket tid alls att njuta av tisdag och snöslask. Efter föreläsningen gick jag till systembolaget i Nordstan för att köpa en av 87 flaskor med det bästa innehållet. Traskade sedan hem med den under armen längst tända Aveny-lampor och renoverade nakna män. Med ett päron i magen och en obefintlig motivation till att göra tråk-saker, begav jag mig ändå till gymmet och cyklade i 60 minuter. Ganska så värdelöst pass. Instruktören hade aktiv cykling i typ 43 minuter. Det kanske är viktigt att sträcka ut, men hallå. Inte SÅ viktigt?


Hårbilden är mest till för att visa hur bra jag lyckades sätta upp mitt hår i morse. Den där brukar sitta i en halvtimma, max, innan det börjar se lite si och så ut. Nu klarade den hela dagen i blåst, och träning på det.


Invigde VG-porslinet med min nya favoriträtt (läs: student-käk). Banangröt. Vill ha mer trots att jag svalt en stor portion. Synd att havregrynen börjar tryta. Vem uppfostrade mig till att lägga pengarna på sprit och växter, istället för på havregryn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar