Sidor

torsdag 22 december 2011

freakin cheesy

Varbergsmood for the win.


Två föreläsningar klarades av (utan längre insomningar) med ett break för sushi och skitsnack. Kändes trist att avsluta näst sista delkursen. Det blev extra tydligt att kursen snart är slut, när lärar-John fick applåder och tackade för vårt visade intresse. Blä. Dumma slut. Varför kan inte allt bara fortgå?



Efter skolan, hets-vatnade jag mina blommor, slängde mina kaffesumpade kaffefilter och grabbade tag om mina julklappar, för att hinna till tåget mot Varberg och juleljusen. Blev julmatshandlande på favorit-ICA och sedan mys med mamma, pepparkakor och tre olika tub-ädelostar. For the record så var orginalet godast. Päron smakade lite godis (pepparkaka plus ost plus godis är lika med awesome!) och jag blev inte full av whiskyn. Bäst av allt är att det luktar skäljmedel i hela huset och att jag får klappa på Azta hur mycket jag vill.



Fortsätter min tentaångest i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar