Sidor

onsdag 29 april 2009

home sweet home




Det är verkligen inte alla som får gå på tivoli på onsdagar. Jag har tur, jag är en av de lyckliga. Ännu mer tur (för min del) är att tivolit bara hade en åkattraktion. Sockervadd blev det, i gult och rosa. Jag undrar om jag fortfarande gillar det, eller om det bara är min hjärna som förknippar.
Nu är det snart dags att åka till Marie. Ikväll är det ju Queensnight här i Holland, vilket innebär party i stora lass. Jag känner mig inte alls redo att festa till klockan sen morgon, men vad gör man väl inte för vår kära drottning. En stor väska står nu färdigpackad här bredvid. Jag ska vara borta i två nätter. På fredag bär det av till Näverdal [NejJagVetInteHurDetStavasPåHolländskaMenDetHärDugerIKrig]. Där stannar jag i ytterligare två nätter. Så...När får man komma hem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar