Sidor

torsdag 9 april 2009

Because Jesus did die on Christmas right?


Världens bästa Marie à paris kom och beskökte mig igår. Vi pratade sommar, framtid och åt underbart god kinesisk mat, lagad av DJ så klart. Sedan körde vi några rejs på Mario Cart, innan vi gick en promenad på vallarna i solnedgången. Jag blev ditlurad. Kallt och halt, men ack så trevligt. Innan min vän begav sig hemåt igen, såg vi ett avsnitt av Project Runway tillsammans.
Tack Marie för att du målade min dag.
Jag brukar inte skriva om natten, men jag känner mig tvungen att dela med mig av min dröm. Nej, det gör jag inte alls.
Monstret och jag har målat ägg idag. Visst är vi duktiga! Tack Mamma, för äggvästarna!

1 kommentar:

  1. Gud vad söta dom blev!
    Jag blev inspirerad av er och målade också ägg idag (dock utan västar så dom blev ju inte lika proffsiga!)
    Tack för igår!

    SvaraRadera