Sidor

tisdag 7 april 2009

bad for me

Jag mår fruktansvärt illa. För en stund sedan gjorde jag gröt av något gryn jag köpte för ett tag sedan. Den blev helt okej faktiskt, men nu känns det som den sväller i magen. Jag är en fågel som lyckats få sig ris, bröllopsris.
Dagen är grå. Jag vet inte hur det kommer sig, men grå är den.
Har jag diskuterat mitt tålamod innan? Jag har gått omkring i tron om att det förbättrats. Vilket inte hade varit så konstigt, när ens dagliga syssla är att ta hand om Monstret. Nu har jag en annan idé om saken. Mitt tålamod står kvar på exakt samma ruta som det befann sig på när jag lämnade Sverige. Monstret är helt enkelt bara för extrem. Tur att jag hade ett sådant bra tålamod innan jag for.
Fy satan i gatan vad svullet det blev här helt plötsligt. Min biafra-mage tycker synd om sig själv, och det gör jag också. Om jag skulle sluta uppdatera min blogg efter det här inlägget, vet ni vad det beror på. En gröt tog död på mig!
Aaaaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar