Sidor

fredag 3 april 2009



Jag har lite svårt att förstå hur fint väder det verkligen har varit idag. T-shirt-varmt! Jag har spenderat nästan varje vaken timme i solen. Pannkakor har jag också gjort, med kanel i. Monstret gillar't skarpt! Vi hann också med en sväng i Heemskerk city center. Där fick jag inhandlat nya galgar. Klädda! Söta! På AH köpte jag vin, färska jordgubbar, blåbär och hallon. Jag gissar på att kassörskan trodde att jag skulle fixa picknick-date. Tjejerna bakom trodde i alla fall att jag var fransyska. De sysslar kanske med picknick-dater i Frankrike?
Jag var inte den ända som var utomhus idag. Heemskerkborna har gått bananas över det här vädret och tagit ledigt från sina arbeten. Tänka sig. Om man ändå kunde ta ledigt från restaurangen när det var bra väder. (Äh, det hade jag inte gjort. Jag saknar ju den så!)
Och så har jag lärt Monstret att cykla också. Så nu kan hon det. Trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar