Sidor

onsdag 8 april 2009

I need to stop being happy for nothing

Någonting har hänt med mig. Jag känner att jag vill "unna mig" att stanna inne hela tiden. Jag ligger i min säng och vilar, då jag precis sovit i en 8-timmarsperiod. Jag målar naglarna, bäddar rent, städar och fixar. Läser böcker, organiserar, funderar, allting bara för att slippa gå ut. Jag blev till och med riktigt upprörd när Zoë strukit allt i korgen, och inte lämat så mycket som en liten näsduk åt mig. Vad håller jag på med? Jag gillar ju att ha saker att göra. Dessutom behöver jag en ny uppsättning med kolsyrade vattenflaskor. Okej, jag skyller mina skulder på att jag har blödande hälar och ett regnmoln ovanför huvudet.
Borde jag kanske ta mig upp från golvet nu och läsa igenom mina bloggar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar