Sidor

måndag 21 november 2011

why do all good things come to an end?

Sovningen gick (nästintill) till som för en Gud. Mystjej i myssäng. Gasade dock ihjäl mig själv med vitlöksandedräkt i början. Får försöka hålla igen lite när det är dags att smaksätta dippen nästa gång.


Känns faktiskt helt okej att vädret har tagit semester den här morgonen. Dimmigt, fuktigt. Det ser kallt ut också. Jag tänker stanna inne så länge jag kan.

Välkommen till tentaveckan. Trodde du att ditt liv var spännande, roligt och varierande? Tänk vad fel man kan ha.

Vill...

...inte...

...släppa...


...helgen än. Den var fantastisk. Och jag och min bästa hade världens finaste dag i Skatås igår. Soligt och härligt. mackor och kaffe.

Och där var mitt morgonkaffe slut. Dags att sätta tanden i den normativa etiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar