Sidor

torsdag 10 november 2011

göteborg och skönheten

Fick sovit ett par timmar med öronproppar innan det var dags att skutta bort till gymmet för introduktion med PT-Lin. Världens bästa tjej tror jag. Nu känner jag mig grymt motiverad att bränna fett och bygga muskler igen.

Efteråt utnyttjade jag det finaste vädret jag sett den här månaden, och tog en lååång promenad med Temper Trap i öronen i stället för proppar. Egentligen ville jag frysa tiden och fotografera allting mina ögonen fick njuta av bakom solbrillerna. En helhetskänsla infann sig. Och då har jag ändå ett hål i armvecket.
Funderar över varför jag känner mig så obekväm i att använda min kamera när jag vet att människor ser på. Det borde väl inte vara något att skämmas för? Det måste väl vara en bra egenskap att se vackert i både vackert och ovackert?

Nu har jag njutit (faktiskt!) av en skål havregrynsggröt. Förmodligen var det de smörstekta kaneläpplena och mjölken som fick mina smaklökar att applådera. Inget de är bortskämda med nu för tiden.
Dags att tagga till boxen på Sportlife. Grrr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar