Sidor

onsdag 30 november 2011

och lite text

Anledningen till töntigt stora bilder och centrerad text är att jag börjat uppdatera även från iPhone. Precis som att jag får abstinens när jag inte har tillgång till dator? Nja. Mest är det för att det är så sjukt simpelt att ladda upp en bild genom blogger-appen. Annars måste jag slita med kablar yadayada. Gud skulle aldrig tilldelat oss lathet om han inte ville att vi skulle använda den.

Hur som helst. Dagen flyter på bra. Är trött. Fireball-trött.

Starten på nya delkursen, politisk rättsfilosofi. Dör. Läraren. Vad säga? Hon är så galet rolig. Och jag fnissig. Shit.
Märklig stämning i skolan. Det var som att alla hade blivit vänner. Som att vi är en familj nu. En vecka ifrån varandra och helt plötsligt är det sammanhållning gånger tusen. Nu överdriver jag. Det förstår ni säkert. Men Gud, älskar skola. Jag ville inte gå hem.

Tur att jag får gå tillbaka i morgon. I morgon. I MORGON! Då ska jag äntligen få tvätta också. Dagen kommer vara svår att sabba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar