Sidor

söndag 13 november 2011

utan ångest


Japp. Så här såg jag ut i facet när jag och Joss drack prosecco vid mitt köksbord. Samma fjäder i örat som förra lördagen.

Efter en väldigt sen (tidig?) hemkomst, lyckades jag sova gott i min säng fram till klockan 12. Imponerande. Har dessutom stannat kvar i den fram till nu, när jag upptäckt att mattan är betydligt mysigare.
Känner mig känslig och gråter åt allt jag ser på TV.
Känner mig även logisk. Igen. Och det är den bästa känslan.
Jag har ätit macka med salt som pålägg. Och äpple och druckit kall mjölk med kakao. Knäpp. Skulle önska att jag slapp handla någonting nästa vecka. Önskar också att mitt rethosta försvinner för jag är galet taggad på att vara duktig på gymmet. Och modig. Det finns massor av pass jag är nyfiken på.

Och nu tog jag en paus i skrivandet av det här inlägget. Upptäckte att musik var något fick mig att må ännu bättre. Allting blir bättre när man är logisk.
Det är nog bättre att jag fokuserar på den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar