Sidor

söndag 20 november 2011

frukt är inte godis

Surar som satan över att jag har världens sötsug. Önskar jag kunde vara en sådan som tycker det är nice med frukt. Just nu tycker jag det är bajs med frukt. Suger på clementinklyftan i ett värdelöst försök att stilla det där begäret som släpptes löst när jag och Marie hetsade lösgodis igårkväll. Dumma dumma. Inte ens min favoriträtt lugnade ner situationen. Antar att det är stämningen man är ute efter när man dippar grönsaker. Ensam-dipp-night går alltså FETbort.

Jag gillar mitt plugg. Hade bara verlat göra något annat i stället. Som till exempel att stanna hela kvällen med Linda vid Delsjön. Eller tvätta. Tragiskt att jag inte får tvätta förän nästa månad. Borde man ha uppmärksammat fyra-tvättpass-per-månad-regeln innan man lyxade runt i de nya tvättstugorna i tid och otid. Fuck säger jag bara. F U C K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar