Sidor

måndag 28 november 2011

inte ett dugg mör

Här sitter jag uppe. Som utlovat för att hålla tummarna mellan 8.15 till 8.30 då Linda har en läskig redovisning att bita i. Trots en natt som har bjudit på lite sisådär bra sömn, vaknade jag i tid för att få se det där rosa på himlen som infaller innan den stora orangea går upp bakom grantopparna. Är medveten om att jag tjatar på om soluppgångar, men har upptäckt att det är någonting som gör mig himla glad. Känner mig full av energi till på köpet. Gröten satt som den skulle och jag känner mig inte sliten i kroppen. Alls. Trodde jag skulle ömma lite i benen efter allt promenerande, cyklande och stående i djupa krigarställningar, men icke. Hoppas på att lösa lite träningsvärk på ett pumppass under eftermiddagen.

Nu är det tänkt att jag ska öppna min kursbok i politisk filosofi för första gången. Tänk att det känns lite tomt nu när stortentan är ur världen. Vem vet kanske blir det IG och omtenta. Bäst att hålla tyst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar