Sidor

torsdag 17 november 2011

inga drömmar bara mål

Hej och hå. Jag känner mig lyckligt lottad att jag är mitt uppe i en sådan här fantastisk vecka. Massor av saker att göra och inga lugna stunder. Studentlyx på hög nivå och finfina vänner. Tar hjälp av lite bilder för att ressumera tiden sedan last time.

Min allra bästa Erica var hungrig och tog därför tåget från Varberg till Göteborg i tisdags. Vad gör man inte för lite indiskt käk?
Jaja, hon hade lite andra ärenden också och en supernice tjej att hälsa på (mig mig mig!!!). Hur som helst älskar jag hennes besök.

Igår klämde jag in Solrosen-lunch med mamma mellan alldeles för kall och hal morgonpromenad i soluppgång och föreläsning. Jag åt tills det började trilla ut kikärtor ut mina öron. Det gäller att passa på när det inte ligger havregryn, vatten och salt på tallriken. Japp.


På eftermiddagen fick jag besök av ytterligare en Varbergs-dude. Robin hade packat ner en liter sprit och sina snyggaste dansskor och bjöd mig på en kul kväll i spontan-kalasets tecken.

Småttingar eller inte. På Yaki Da får alla vara med.

Äventyren i Göteborgs snyggaste party-lokaler nådde sin kulmen när Robin lyckades bounda med komikern Ann Westin, flörta till sig gratisbiljetter av eventansvarig för Parken och shotta whiskey med Lasse på Heden-ägaren. Inget kan toppa. Inget.


Efter en mysig frukost och ett par timmar i soffan, lämnade han mig till min kära kursbok i värdeteori. På riktigt så tror jag att jag blir dummare av att läsa den, än att låta bli.


Snart är det dags att glömma bort att jag har en finne stor som en vattenmelon på hakan, och bege mig i väg till Haga för en o-spontan fika med Maria A. Bästa att börja tagga boxningen i kväll också. Det behöv. Är lite trött i ögat och hostig så klart. Meeeen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar