Sidor

måndag 14 november 2011

som vanligt



Riktigt så här dystert är det väl inte idag. Däremot ganska så tröttigt. Som ni vet höll jag till i sängen hela gårdagen och lyckades faktiskt somna innan 8. Dessutom sov jag fram till 7.30 idag, så man tycker ju att den här kroppen har fått vad den förtjänar. Dock ser det ut som att dagens tema kommer vara just gäspar och slöhet. Tyvärr.

Nu tvättas det lite lagom mycket, och undertiden läser jag på till första föreläsningen i metaetik som börjar kl 2. Tydligen ska det här vara det svåraste på hela kursen. Rädd? Jag? Nja. Duggan gick super, så jag filbunkar litegranna.


Är lite rädd för att min hosta inte tänker släppa taget. Har ju en vecka framför mig, full av roliga upptåg. Och jag är ju taggad inför gymmet. Jaja, jag vet. Det här har sagts förut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar