Sidor

tisdag 22 november 2011

har svårt att lösa sömnproblemet

Tror på riktigt att det här kan vara den ledsnaste himlen. det verkar inte finnas någon som helst positivitet i det där gråa luddiga.
Den här morgonen är också den första jag väljer att tillbringa i min säng i stället för på föreläsning. Den missade föreläsningen som alltså gör min undervisningsgrund ofullständig. Jag gillar ju skolan. Dock inte tillräckligt för att ta mig dit efter endast 1.5 timmars sömn. Jag hörde inte ens när alarmet gick vid 6.45.

Undrar om miniinsomnian är ett resultat av för sen träning. Det ligger inte direkt i min natur att gå till gymmet vid en sådan sen timma som igår. Usch, vad mesigt.

Dags att spendera timmarna innan jobb något visare sätt än så här. Tenta var det ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar