Sidor

fredag 18 november 2011

frukostlugn



Bortser man från ett par hostattacker under natten, har jag sovit som en gudinna. Helt fantastiskt skönt var det att få stänga av klockan, när den ringde klockan sju och skjuta upp vaknandet en timma. Har inte skola förän klockan tio och har alltså ändå massor av tid att surpla kaffe. I och för sig sveper jag ju alltid mitt kaffe, men ni förstår.


Fick mig en mysig snabbfika med Maria A i Haga, innan boxsningen på Sportlife. Är besviken på mig själv. Körde halvhårt och var inte alls lika stark som förra veckan. Nästa gång jag följer mede Carro, tänker jag vara grym. Så det så.


Efter träning handlade vi på den finaste Willys-affären jag träffat. Och med det vill jag säga att jag nu äger en ost. Ost är liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar