Sidor

onsdag 2 november 2011

på ruta 1

Även då jag är världens sämsta på att uppdatera enhörningsbloggen, överaskas jag ändå titt som tätt med en kommentar. Det är alltid extra kul att skriva, när man blir uppmärksammad på att det finns någon där ute som är intresserad av vad jag tar mig för, eller kanske är sugen på att baka sega chokladmaränger. Ja, då blir man pepp.

Så vad händer nu?

Crazy nystart är vad som får min liv att gunga som värsta Uppsvinget (Liseberg-leksak).
Under en fantastiskt fartfylld helg lyckades jag beta av både inflyttningsfest och Chalmers halloweenkalas. Hade för övrigt kunnad offra ett finger för att få leva i Chalmers halloweenvärld. Awesome! Helgen utnyttjades även till att göra mitt nya bo lite mera komplett. Världens bästa föräldrar överöser mig med godhet och generositet. Soffa, matbord, golvlampa och mysmatta. Vill ni se bilder? Det kommer.
Nu känner jag mig nöjd. Självklart en massa småsaker jag behöver införskaffa, men jag klarar mig bra nu. Jag har ju en stol liksom!? Och en kaffebryggare.

Den här dagen drog jag igång kl 7 med en halv portion havregrynsgröt. Jag kände att Modifast p&p-soppa var ganska motbjudande till frukost. Med degen i magen körde jag järnet på fysikens bästa konditionsmaskin. Det var nästan svårt att ta sig hem de 300 meter jag faktiskt måste gå för att komma tillbaka. Höhö. Den här tjejen är sjukt mycket ur form. Och stoppar i sig alldeles för få kalorier för någons bästa.

Det blir ändring på det idag, när mamma bjuder på lunch.

Dags att masa sig in i duschen, så man kan ta tag i duggan på Etik-kursen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar